Jerit Pekik Dot My TUNGGU SEKEJAP...

Baju Raya Aaron Aziz

Posted on August 12, 2013

”tak beli baju raya aaron aziz ke”

”Kenapa hantar baju jahit, baju raya aaron aziz kan ada.. dah siap dah”

Ini antara soalan yang aku dapat raya..

Aku pun tak tahu nak bezakan antara baju melayu aaron aziz dengan baju melayu biasa? Tapi dengar cerita sampai 400000 helai terjual di Jakel..Popular betul. Atau sebab nama aaron aziz buat dia popular. tak tahula..

Bagi aku asal ada baju nak pakai dah cukup, takde baju raya tahun ni. Pakai baju raya tahun lepas. Maklumlah hidup bujang. Hehe..alhamdulillah, tahun ni ada je baju raya. Mak aku lah yang siapkan.Masa ukur baju je haritu aku ada.. Aku pun bukan selalu balik.. Terperuk dekat penang memanjang..haih..Btw,untuk semua rakan-rakan blogger dan semua umat islam rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan ”SELAMAT HARI RAYA ,MAAF ZAHIR BATIN”. Jemput datang rumah..

Shelly Mcdonalid
info@jeritpekik.my