Jerit Pekik Dot My TUNGGU SEKEJAP...

Islam Itu Indah..

TUESDAY, 15 JANUARY 2013

Renungan malam sebelum lelapkan mata lah yea.Dalaman pun kene diisi
jugak kan.Sibuk mengejar trafik jangan dilupa pulak agama kita yang satu
ini.Bukan nak berceramah,diri aku pun belum cukup sempurna..Hanya
perkongsian sesama muslim.Lihat video ini…

Related Post: Asal Usul Gwiyomi, Lirik Dan Video Pilihan

Antara keindahan islam itu sendiri ialah al-quran.Sebak rasanya bila
dengar bacaan semerdu ini.Rasanya imam ini dalam lingkungan umur
15 tahun kalau tengok gaya badannya atau mungkin lebih muda..
MasyaAllah umur-umur gini  dah mengimamkan solat yang rata
-ratanya orang dewasa.Kita??Tepuk dada tanya iman..

P/s:kalau korang perasan aku dah tukar rungan komen aku kepada
commentluv.Nampak macam rumit tapi senang je kena letak nama
emel tu sekali je.Yang penting entri semasa korang dipaparkan
sekali dan backlink pun dapat jugaklah. Kalau ada masa aku terang
kan lebih lanjut kelebihan pakai commentluv ni na…

Related Post: Baju Raya Aaron Aziz

Shelly Mcdonalid
info@jeritpekik.my